hard work work

tjabbaa=)

idag vaknade jag redan vid sex.. fyy, var inte helt klar i huvet vid den tiden kan jag ju säga, haha. förstår icke hur jag ska kunna orka pallra mig upp så tidigt  varje dag när skolan börjar igen? ååh, mår dåligt bara jag tänker på det..

menmen, mötte i alla fall fredrika lite innan sju vid "pumpen", då tryckte vi in oss i den äckliga bussen tillsammans med fem andra och åkte tillbaka till samma ställe som vi var på igår.. rensade på som fasiken alltså, sedan åt vi någon gång runt elvatiden då de andra tjejerna åkte hem och de andra kom. sedan körde moa & jag stenhårt resten av dagen, hahha fyfan. aja, ska inte klaga!

nu är jag äntligen hemma igen och funderar faktiskt på att sussa en stund.. haha, känner mig helt handikappad för tillfället, kan fasen inte röra min ena arm & mina ben. det tar på krafterna alltså;)

hörs lite senare! pussinussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0