don't let me hangin'

hallåå :)

nu sitter jag här trött som fasiken igen. kom hem från jobbet för ett tag sedan och det var riktigt slitit idag måste jag säga, haha fyfan..  är inte van vid det här känner jag, men någon gång måste man väll lära sig sådant här med kanske;) satt i alla fall och rensade en massa ogräs där vid högskolan,  moa & jag rensade i en "bäck" i en timma typ, sedan blev det fortsatt rensande tillsammans med alla dom andra runt en hel jäkla grusgång, uusch. inte det roligaste kan jag ju säga, men men.. haha. tur att man inte är ensam i alla fall säger jag bara..  sedan brummade vi vidare i vår finfina buss och åt lite mat och sedan slutade vi runt fyratiden(Y)

nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar.  sen blir det kanske en liten nix och förhoppningsvis träffa erren en stund med. måste sussa tidigt ikväll i alla fall med tanke på att jag ska upp klockan sex imon, det är gutttt!

nu ska jag kila, pussen!



liten sara


please don't go away, I need you now
And I'll hold on to it, don't you let it pass you by

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0