updaaate

hejhejhej

var ett tag sedan jag skrev nu igen som vanligt. men här kommer en liten uppdatering om det senaste dagarna i alla fall, haha;)

i torsdags fick jag gå lite tidigare från jobbet för att hinna se velvet hemma hos kusinerna. jättekul att se verkligen, sjukt bra live måste jag säga! här är ett litet videoklipp jag fick till, inte så bra ljud kanske men ändå :D



väl hemma igen blev det lite stressande för att hinna fixa mig klar innan mina snyggingar kom hem till mig. efter några cider & lite mysprat tog vi cyklarna in mot staden. missade nästan alla artister förutom emd & bwo, haha vi som hade bestämt oss för att inte missa en enda.. menmen så kan det gå. blev inget långvarigt inne i stan alls, men sjukt mycket folk var det allt så det tog sin lilla tid när vi skulle ta oss igenom allt & alla sedan. cyklade i alla fall vidare för lite efterfest i funkabo, stannade inte länge där heller..  blev i alla fall en lyckad kväll tillsammans med mina små tjejor, dock kunde kvällen ha slutat en aning bättre kanske men allt kan inte alltid bli bra;) speciellt inte för min del, haha..

blev upp hyfsat tidigt i fredags eftersom att jobb stod på schemat;) fy&farao alltså.. mår dåligt bara jag tänker på ordet ogräs nuförtiden, uscha haha. på kvällen blev det äta restaurang med mallsan min. sedan gick vi hem till johannorna och gjorde dom lite sälle på sin lilla förfest (haha) gick ut igen runt tiotiden, jäkligt mycket folk alltså & alla var mer eller mindre fulla & glada, helt sjukt. men ruuligt att det händer något här i lilla kalmar  för en gångs skull, haha. sedan drog vi oss hemåt någon gång runt ettiden tror jag, stannade på maxims & köpte lite gotte på vägen hem också. hihi, en redig myspyskväll med min ballus! <3

i lördags utnyttjade jag soltimmarna där ett tag. fick nog lite färg tror jag allt, haha. på kvällen skulle jag egentligen grillat med erica hampuz emil & mallan men kände mig inte riktigt toppen så stannade hemma tillslut eller cyklade en liten runda in till staden med mami&papi för att kolla på salem i stället.

i går blev det lite stekande på dagen också. sedan cyklade jag och mallsi till varvsi en stund, satt bara och pratade lite sedan åkte vi och köpte chokladpudding & lite gotte, haha, lika tjocka som vanligt;) på kvällen träffade jag min saknade pickevicke en stund. åkte bort till värsnäs och gick en liten runda, haha. de va naaajs!

idag har jag bara jobbat.. SÅ tråkigt! sjukt gutt att det bara är denna veckan kvar nu i alla fall. blev en liten springrunda sedan med annars har jag inte gjort någonting. lite skönt ibland ändå kanske, speciellt med tanke på att jag är så trött nu för tiden med..

nu ska och sminka av mig ode, sedan ska jag försöka sussa med, är en dag imorgon också;) haha,
godnatt!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0