been there, done that

halluu=)

gårdagen blev superbra. åkte till kallekrona med syster på morgonen, fick lite shoppat faktiskt, lite för mycket egentligen så nu gäller det för mig att hålla hårt i resten av pengarna jag har kvar ifrån lönen, haha. hur det nu ska gå..
stannade hemma hos momo&mofa påvägen hem i lilla torsås. myspys, fikade lite och så bara. sedan blev det en snabb bilfärd hem med en massa gamla låtar på högsta volym:D haha underbart.

väl hemma sedan igen så blev det lite fixelifix med johannorna och sedan lite parteey med. åkte vidare in till staden & corner sedan där jag träffa anna, sara, anna & jessica.  trrrevligt:) resten av kvällen spenderades ute i spöregnet tillsammans med lite ruliga människor, haha. en ganska bra kväll faktiskt som slutade lite weird kanske men vafaosen, haha(Y)

idag har jag mest bara sovit eftersom att det inte blev så mycket med det igår direkt(A) vaknade vid halvtvå om jag inte minns fel,  helt sjukt så jäkla seeeg jag var sen kan jag ju säga. cyklade i alla fall upp till berga för att köpa lite vaniljsås med emmapemma, sedan bakade vi äppelpaj, naaamnam på det! lite senare tog jag cyklen in till staden för att möta annapanna, satt på corner en stund innan vi mötte lite folk. haha, superdupertrevlig kväll!

nu ska en trött saris gå och lägga sig.
godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0