beautiful day

hallå där:)

gick upp ganska tidigt idag faktiskt. sminkade mig lite fort, åt frukost och sen cyklade jag som en jäkla dåre i motvinden in till stan för att möta sarapara i det underbara vädret (haha). har inte träffats mer än två ggr på hela sommarlovet nästan tror jag, på grund av en massa skit.. men som tur var löste vi allt idag vilket kändes hur bra som hellst. så skönt att få träffa min lilla gullegumsa igen ju!! 

lite senare mötte jag upp mammi i stan så gick vi och beställde klipp&slingtid ode, på torsdag fick det bli, gooodie! sedan slapp jag cykla och åkte hem med henne istället. 

resten av dagen har spenderats alldeles för länge vid datorn känner jag, så nu ska jag försöka dra mig härifrån och hitta på något annat;)haha. hörs imorgon! godnatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0