all good things come to an end

tjabbatjena!

va hemma hos sara på ölandet igår och grillade med alla tjejerna, precis lika mysigt som alltid om inte mysigare;) maten var mumma med. sedan började vi förfesta lite smått och då blir ju allt mycket roligare, haha. dock gick allt lite överstyr för min del sedan. ÅH! blir så arg på mig själv... vet hur "mycket" jag tål och hade redan bestämt mig innan för hur mycket jag skulle dricka. sen när jag hade druckigt upp de jag skulle tog jag såklart ännu mer och då kan de ju inte sluta annat än dåligt vilket det gjorde...  men som tur är har jag världens bästa vänner som jag verkligen är lyckligast i världen för att jag har, tacktacktacktacktacktack för det mina älsklingar!!<3  så blev inget bra slut alls på kvällen, jag som hade sett fram emot den hela veckan, haha. menmen, man mår som man förtjänar så att sä;) har en sådan ångest idag men man ska aldrig tänka bakåt, bara framåt har jag hört. som min lilla erremannso alltid säger.

nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sedan ska jag äta grillat med familia, mmm! kan aldrig få för mycket av sådant alltså:D haha.

ha en brao dag mina vänner,
PUSS /s ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0