helgen

mycket lyckad fest med min sara i ladan i fredags, hade skitkul! dock hände lite dumma saker i slutet som slutade med att sara & jag gick skilda vägar hem, eller hem&hem men mja..  det löste vi igår som tur var<3

igår blev det många bussresor hit & dit men kom i alla fall hem tillslut;) gjorde inget speciellt alls. va ute och gick lite med malin annars igenting, somnade ganska tidigt och därmed vaknade jag tidigt idag. pappi fyller ju år så cyklade in och mötte syster i staden i morse och så gick vi och köpte ett litet paketis till han. grattis på han förresten! sen kom mormor morfar & famor hit och åt lite och så, myspys. borde tagit tag i min rapportjävel idag med kom jag på. men har inte haft ngn direkt tid med det så de får bli imorgon istället..

har en lektion imon sen är vi lediga resten uttav dagen, känns sjukt onödigt men eftersom att jag har utvecklingssamtal vid 10 så är det ändå skitsamma för min del, så sara & jag har bestämt oss för att vara duktiga och gå i alla fall.
nu ska jag ta mig en snabbisduch och sen ska jag sussa tidigt, är helt slut!
 
sovgott:) / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0