torsdag

kom precis hem ifrån staden med sara nu. lämnade tillbaka mina solbrillor som jag köpte på gina i tisdags och köpte ett par andra på Åhlens istället:) helt okidoki var dom allt. och sara hittade med ett par som var minst lika finiga! hihi. snart ska jag städa mitt rum och leta reda på mina tights, som är helt spårlöst försvunna sen i torsdags, haha, vetifan vart jag har lyckats lägga dom alltså och jag måste hitta dom tills imorgon för lär inte hinna åka intill stan innan kvällen. sen när jag har städat klart ska jag förhoppningsvis träffa malin! får se vad vi hittar på..

men nu ska jag sätta igång med städandet i alla fall, hörs säkert senare;)
Pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina brillls var KANONFINA!! du är bäst min man ;)<333333333333333

2009-04-16 @ 17:28:12
URL: http://sarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0