helgen

igår blev det jobb med erica på teknikmagasinet en stund på dagen, tiden gick sjukt snabbt trots vårt tråkiga "jobb";) haha. synd bara att vi misade de fina vädret.. men man får väll tänka på pengarna i stället! kan ju behövas för min del nu eftersom att jag inte lär får något sommarjobb. kvällen igår blev i alla fall jättelugn, var bara hemma och grillade och så med faster & farbror, mys sånt med ibland faktiskt(A) kan ju behöva ta det lite lugnans några helger framöver känner jag, haha..


idag har jag i alla fall gått en långnix med nellsi och hannapanna i staden faktiskt, så skönt i det härliga vädret:D känns fasen som om de är sommar nu. dock ska de bli kallare i veckan hörde jag:( hihi, dåååligt

här är förresten skorna jag köpte i fredags, superdålig bild men min camera är ju sönder så fick bli en bild med min gamla mobil eftersom jag har lyckats förstöra cameran i den nya, haha.

arnolds, 299:-

nu ska jag försöka få med mig mallanballan ut och köpa lite gotte, är sjukt sugen på de;) ha en bra kväll!
pussss / s ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0