update

har inte fått mycket vettigt gjort idag asså. inte förränns nu på kvällen, fick ett litet utbrott innan när jag inte förstod alls hur jag skulle skriva min diskussionsdel så jag struntade helt enkelt i att börja äns. sen hade jag en sådan tur att johannis kom hem idag så hon hjälpte mig att komma igång och nu är jag faktiskt helt klar med den, känns mycket bra måste jag erkänna:D dock var det inte jag som stod för jobbet, eller lite kanske menmen, haha.  så nu kan jag äntligen sussa, ska bli mycket skönt eftersom att jag är så sjukt trött & har sovmorgon imorgon så det är kanonis!

har planerat valborg nu också. blir inte alls som det var tänkt från början men det känns faktiskt bra i alla fall, tycker det är rätt så överskattat om jag ska vara ärlig. som det ser ut nu så blir det nog att vi är här hemma i alla fall där de ska vara lite rajrajsi, får se hur det blir för våran del med festandet men jaja, sen blir det antagligen stan på kvällen, sen hem hit igen och äta oss tjocka & feta;)



nu blir det sängen, nattinatti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0