it's breaking me down

gick upp vid halvsju idag, var ett bra tag sen jag gick upp så tidigt kände jag allt, uscha:P kom i alla fall upp och iväg  till skolan där jag mötte mallan och sarapara, var ganska några i klassen och i skolan i överhuvudtaget idag, trååkigt men ändå lite skönt kanske. hade ju somsagt bara en lektion så de var lite lagom  gutt sådär. sen kom pappi och så hade jag utvecklingssamtal, gick mycket bra allt! skönt det.. sedan gick min sara och jag in till staden och kollade lite. hittade en fin sommarklänning på gina faktiskt. nu får man bara hoppas på att det blir än fin sommar så man inte går och köper en massa sommarklänningar i onödan;) haha. mötte saras syster  efter det och åt på donken sen tog sara och jag bussen hem till mig där vi bara chillade grillen. kan behövas ibland alltså! när hon hade åkt hem började jag skriva lite på  rapporten som ska lämnas in på fredag, kom dock ingenstans alls knappt. dååålig är jag! men orkar verkligen inte ta tag i den just idag känner jag.. var ett bra tag sen jag kände mig så som jag känner mig just nu. vet att man inte ska klaga och sånt där på allt när de faktiskt finns andra som har det mycket sämre än än själv, men ibland orkar man verkligen inte, speciellt inte när allt bara blir sämre med allt som innan alltid varit bra. vet inte vart min motivation har tagit vägen alls, men den kommer väll tillbaka snart förhoppningsvis. vissa dagar och perioder är man svagare  än andra helt enkelt. i alla fall är de så för mig. inte posetiv för fem öre nu, tänker bara på allt dåligt.. men jaja. de löser sig nog. vet inte varför jag skrev något om detta men aja, därför jag inte är så glad just nu i alla fall. är i vilket fall världens lyckligaste för att  jag har dig sara, det vet du<3

nu ska jag i alla fall sluta klaga och gå ut & gå en runda i stället...  ha det så bra!♥ / sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snutte då , vet ju hur det är med sånt där jag med :( men det löser sig alltid och det vet du med! för jag finns ju alltid för dig, i alla lägen , för du är den allra bästa jag har! det vet du , min lilla sarre <33333333333333333333

2009-04-20 @ 20:43:16
URL: http://sarajonssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

(L)(L)(L)(L)(L) vet inte vad jag ska säga mer än att du verkligen är den bästa som finns saris! det är verkligen så..................... finns alltid här för dig med snutten min, det vet du ju. ÄLSKARDIG!

2009-04-20 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0