sunshine

dage efter är alltid lika förjävlig:D dock är det väll sådant man får ta ibland vaa. åkte till sara direkt efter skolan igår, lagade maot och satt ute i solen och åt. hur härligt som hellst! ÄLSKAR verkligen detta väder, kan inte bli mycket bättre än så och man kan ju inte vara annat än gladis. åkte med sara upp till stallet sen där jag fick rida lilla moonie, haha. blir stadigare & stadigare med tiden måste jag säga, haha kul! blev dusch och de sen, sen kom viktor förbi en runda medans vi höll på att fixa&dona inför kvällen, haha blev lite stressigt där i slutet bara, som vanligt! men vi hann allt;) åkte in mot staden sedan där vi satte oss på corner en stund, blev dock inget långvarigt haha. träffade lite folkis i staden och skulle ju egentligen gått på bistro, vet inte varför det inte blev så tillslut om jag ska vara ärlig? vi som ville sett crossfire:( menmen, hade i alla fall trevligt sälle och faktiskt en brao kväll. hann med några bilturer genom staden med, dock ensam, hahah.. jaojao, alltid lika roligt med min lilla sarre.

nu har vi legat ute i solen och stekt och ätit hallon i två timmar, så himla skönt och så jävla gott! hoppas man får lite färg med;) ska snart med bussen hem, sen ska jag städa och hjälpa mamma i trädgården lite tror jag allt, hahah. ikväll kommer nog bellsi, sara & fridutt till mig och sara och grillar. är riktigt sugen på det:D

nehe, om jag skulle packa ode nu;) ha en underbar dag!
/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0