still waiting

vaknade upp med min lilla favoritsaris imorse. som vanligt så att säga;) hann bara äta frukost innan det blev bussisen hem! väl hemma la jag mig ute med min lilla vovvsing och stekte i någon timma. hatar att jag är så rastlös som jag är så kan fan inte ligga längre still än så, max alltså haha. sedan gick jag in och lagade lite mat istället och sen cyklade jag bort och mötte min älskade lilla erreman och porran. satt ute en stund och bara pratade men det var inte länge de, tog sedan cyklarna bort till friskis. blev dock ingen träning för min del men jag satt och roade mig med att kolla massa gamla bilder & videosar på mobilen, haha. tog cyklarna hem sedan och kom hem för ett tag sen och nyss åt jag grillat med familjen, bästa maten jag vet alltså, mmmm!

nu ska jag dra mig härifrån och möta erica sedan ska vi cykla bort till carrans nya lägenhet:D myys. kanske blir att vi tar en runda förbi ff sen med, får se. nu ska jag tjillivippa i alla fall. PUSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0