sjukling

fick feber sen igår så gjorde inte så mycket mera än kollade dh & sussade, somnade tidigt sedan på kvällen med & vaknade vid sju i morse av att mammi kom in och väckte mig och undrade om jag skulle till skolan, men var fortfarande helt kallsvettig så det fick inte blir någon skolis idag, sov tills elva sen och då mådde jag mycket bättre. känner mig bara lite hängig nu, och inte mycket feber alls som tur är:D skönt det. trots att det är så himla fint väder idag har jag inte vågat mig ut och sola, är nog bäst så tror jag för tänker inte vara sjuk på lovet(A)

menmen, nu ska jag kolla patrik 1.5 här i min ensamhet;) hoppas ni har en roligare dag än jag, haha.
PUSS / s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0