onsdag

skolan gick fööör segt idag, uscha. är FÖR trött på den nu måste jag säga. så fort jag kom hem därifrån tryckte jag i alla fall i mig två negerbollar, haha så sjukt gott var det kan jag lova:D sen lagade jag faktiskt lite mat med johannapanna, dock inget avancerat, makaroner och köttbullar ifall ni ville veta, haha. sen kollade jag ett avsnitt av desperate housewives som jag sedan somnade till. förstår inte varför jag är så jäkla trött efter skolan jämt, helt sjukt, orkar inte göra någonting alls. men sen kom mammi och väckte mig för hon hade varit och köpt donkismat till mig och emmsi, lite tjock dag med andra ord, men ibland måste man faktiskt få unna sig lite sådant med;)

nu ska jag försöka pigga upp mig på något sätt, för ska ut på långpromenix med mallanballan, sen ska jag ringa sara och sen blir det plugg & nattinattii..


jao de var väll allt det, ha det så braa♥ PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0