myse

blev supermysigt här igårkväll, tjejerna kom runt sju sen blev det grill, myse & massa pratis:) kändes verkligen som en sommarkväll måste jag säga, satt i uterummet nästan hela kvällen tills vi frös lite för mycket och satte oss vid datan och kollade massa gamla bilder istället, haha.  sara sussade här sedan och jag vaknade minst 6 ggr inatt av hennes snarkelisnarkis, haha, hon var en aning fökyld min stackars lilla man. jag med nu känner jag, uscha. orkar inte vara sjuk nu när vi snart har lov ju..  lovet ska förresten firas in hemma hos sara på torsdag och då tänker jag vara frisk, sara med! haha, får se om det blir fest dåå eller bara mys som igår. blir bra vilket som:D


tog inga bilder igår så fick bli en från nyår istället;)


nu ska jag uut, ha en brao dag! / S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0