i don't wanna wait forever

jättehärlig dag i skolan idag! gick till stan på mediaproduktionen och tog lite foton med sara, rasterna & resten av de flesta lektioner spenderades också ute in the sunshine:D helt underbart alltsåå. fick sluta vid halvtre istället för halvfem idag också, inte dåligt det.. gick en runda på staden med sarisen sedan också (som varje dag.. haha), blev dock inget köpt eftersom att vi båda måste hålla i våra pengar ganska hårt nu resten av månaden.. hah. tog bussen hem till mig sedan och åt lite, hann inte med så mycket mera sedan än att lämna sara i staden och sen åkte vi vidare mot mormor&morfar eftersom att morfar fyller år idag, grattis på han!:) blev inget långvarigt där utan hann nästan bara med en fika och ett kortspel sedan åkte vi hem igen och jag fortsatte med mitt städande här i mitt rum, haha ser fortfarande ut som fan. nu ska jag åka med syster till coop och köpa lite godis, sen blir det dusch, desperatehousewives & sängen. har lite sovmorgon imorgon med så får i alla fall sova ut lite för en gångs skull(A) skönt det.

ser fram emot helgen nu annars, fest på fredag med sarisen och sedan blir det mys eller fest med sara bella frida & sara på lördag med. kommer bli en brao helg känner jag på mig, det fina vädret ska också hålla i sig enda till söndag hörde jag med;) gutt! haha,

ha en fortsatt brao kväll då folket,
PUSSE/ ♥ sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste spara på våra pengar jaaaa;) hahah :D kommer bli en undeeeeerbar helg som vanligt med dig min snutti! :D<33333333

2009-04-01 @ 21:26:24
URL: http://sara.jonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0