happy easter

sarapara kom till mig igår framåt eftermiddagen. tog oss in mot staden, gick och köpte glass och satte oss i hamnen en stund. så himla mysigt! när det blev lite mörkare sedan drog vi oss hemåt till mig, gick ut och satte oss i uterummet och bara pratade massa. sen kom viktor & andrej förbi en stund också. haha, kulkul.. blev sängen ganska tidigt för oss båda sedan, torsdagsnatten var ju ganska hård om man säger så;) men blev ingen bra sömn för min del direkt, vet inte hur många ggr jag vaknade av att hela jävla sängen vibrerade, haha, blev nästan lite rädd där ett tag när jag inte visste vad det var men sen såg jag att det var min finfina mobil som låg och lös, haha.

har suttit ute och stekt ett tag med sara och nellsan nu. härrrrligt var det kan jag lova:D hittade ett påskägg i min säng med godis i innan förresten & nyss kom min kära lilla famor hit med lite pengar, så sött såå:D  så ska gå och hjälpa resten av familjen och famor med maoten lite nu tror jag allt, för om en timme kommer hela tjocka släkten hit och äter. sedan blir det hem till momor&mofar med systeryster för att sussinanna där. var ett rätt bra tag sen vi gjorde de så ska faktiskt bli mys!!

glad påsk folket, eller vad man nu säger;)
PUSSS / s ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0