baby!

älskar den låten, Lorentz & M. Sakarias -  baby! ganska bra allt.
blev en liten cykeltur med mallanbrallan innan, haha. båda cyklade i bara skinnjacka, sen kom vi på att inte äns berga hade öppet så vi fick ta hojjarna ända bort till maxan, haha som på den gamla goa tiden så att sä. men vi fick allt vårt gotte tillslut som tur var, dock höll vi på att frysa ihjäl både på dit&hemvägen men det är sådant man får ta ibland helt enkelt:D hihi.

blev lite deppis nyss när sarapara sa att vi kanske icke kunde fiesta imorgon, är faktiskt riktigt pepp.. men sen löste jag nog de på annat håll tror jag i alla fall så får hoppas min dosunge går med på det med, haha. ser jag fram emot i så fall! alltid så ruligast med min lilla manso.

nehe, nu ska jag gå och ta en snabbdusch sen ska jag kolla dh & sussinanna.
godnatt! /S ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar den låteeeeeen mannso :D<33333 det är ju löst nu så nu blir det fiesta till tuseeeen ;) min mannnnnsolito :Dring runt 3 tiden :D(LLLLLLLLL)

2009-04-17 @ 10:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0