weekend

mycket slapp helg har det varit.. skönt faktiskt!
hade studiedag i fredags & då bestämde syster och jag oss för att åka upp och hälsa på vår lilla fafaa.
mycke efterlängtat!!!!!! men de var/är ju verkligen inte såhär jag vill se han:(  fyyy.. hoppas över allt annat på
det bästa just nu såklart.. åhå:(((

fortsättningen av fredagen spenderades i alla fall med sarran och malin på stan.
efter det blev det hem till mig med sara och kvällen tillbringade vi med erica
på corner. mysigt var det allt:) kan inte bli annat än så med sina bästa vänner iofs.
hem sen och sussa med parran..

vaknade ganska sent på lördagen & då blev det fix och sen kolla rugbyuttagningen.
mycke kul att se faktiskt:D kvällen blev lugn, bara godis,chips & ramlösa hemma hos
erreen med mallan och henne. mycke mysss på det också! sussa där sen och
idag tog vi bussen till IKEA. längesen vi var där nu så vi hittade oss litegrann iaf,
dock inget köpt idag men det blir nog senare i veckan kanske(a) haha.
gick hem till erica sen och kollade dom nya avsnitten av andraavenyn,  bääst:D

resten av kvällen har jag bara varit hemma,
inte gjort någonting men nu ska jag faktiskt kolla
på  film, en aning sent för min del egentligen kanske
men kan inte sova(a) haha

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0