update

tröttttt var jag innan ja (är fortfarande)..  därför borde jag ha kommit i säng tidigt idag men så blir det ju aldrig direkt:p
grejen är att jag vet inte vad jag gör men alltid är det något och när man väl är igång då går tiden så jävla snabbtsnabbtsnabbt, alldeles för snabbt. haha, inte så brao nej.

blev en nixi med ballan innan också, så skönt att bara gå och prata en massa. behövs ganska mycke just nu faktiskt om jag ska vara ärlig, fast blir väll kanske inte så mycke prat om just "de" som är en aning jobbigt just nu men känns bara bra att tänka på annat tkr jag allt och du finns alltid där för mig älskling & de är jag sååå glad för ♥

annars har det inte hänt alltför mycke under kvällen,
stääädat och hjälpt mammi lite bara..

nu ska jag bara gå en snabbis med nelllls
sen ska jag soooooova, ska bli sååå skönt.
bara jag slipper min hosta inatt så blir det
nog ännu skönare hoppas jag;) haha

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0