:)

kort dag. för härrrrrligt:D har trots det inte hunnit med allt för mycket idag.
är så jäkla trött varje dag efter skolan nu för tiden känner jag? dunno why.
men blev i alla fall att hänka min lilla balleman hem. lagade lite mat sen
blev det nog mest teven och vårt älskade family guy:D haha. hem senare
& då blev det spanska&matteplugg..... har föööör mycket just nu. har inte
gått mer än tre veckor och vi har fan fått mer inlämingar redan än vad vi
hade under hela nian tror jag? sjuuuukt som fan är det. fattar inte hur
jag ska orka med det här alltså(y)

fredag imon! så skönt med helggg.
men inget festande den här helgen
tror jag vi har bestämt oss för. har
nog blivit en aning för mycket på senaste
och de har ju inte gått speciellt bra för mig
på senaste heller så ska  bli skönt att bara
vara hemma för en gångs skull;) haha.

sängen & gossipgirl nu,
nattii:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0