inspark

insparken igår. började dagen (morgonen) med att möta hela klassen utanför maxi. sedan blev vi indelade i grupper som skulle laga mat/baka, sen så fick vi gå in och handla grejer till de. efter de blev det att nixa till södraskolans hemkunskapssalar och sen satte vi igång:D hahh. mycke gooott blev de allt. sen blev klockan myycke och då blev det tillbaks till skolan för att bli "peppade" av tvåorna, samlas i aulan & sen springa och skrika genom hela stan. tillsist blev de alla äckliga grejs & gissa vilka som vann om inte vi:D hahha. mjaaau det var najs och vi är sååå jävla bra, sp08e ale ale aleeee, haha. sen hemmm mjölig & äckliii som fan på bussen och sen blev det mycke stresssigt med att hinna duscha, fixa sig ode men de hann vi allt. sedan tog vi bussen till funkabo där de va fest med dom flesta i klassen, mycke trevligt faktiskt. sedan bussen intill stan runt halvtio. sen blev det nog ganska uppdelat väl framme i stan men de löste sig iaf. erica&jag mötte hampuz och burre. sen blev det nixis till vallen. kom tyvärr inte så långt så att vi kom in, tappade bort våra pengar på vägen dit(?) och på busskortet kom man tydligen inte in, ( HAHA, hur kan man äns försöka?) så blev lite utanför där ett tag.. sen slutade allt väll lite sämre för mig... som vanligt! haha jag dör.. och kvällen förövrigt sög som faon för min del, menmen...

hahaha guuud..



hade lite sovmorgon idag som tur var(a) började dagen med idrott, paddlade kanot oså.
efter de var vi "ganska" trötta så blev hem och bara ta det luugnt ett tag. sen blev erica och
jag fööör sugna på kinaa så de blev thaisilk för oss, muuumma kan det va;D

vill bara ha imon nu.. fest! och de ska bli så jävla mycke bättre än igår vill jag lova;) haha

sova nuuuu. döddd är jag!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

förhelsike , ta bort den SARA!

2008-10-15 @ 10:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0