skuula

michelle williams - the greatest ♫, good!

kort dag i skolan(som vanligt), för guttt kan det vara jao.
utan erica.. dumma unge säger jag bara. byta till
jenny ist för stagg? duuuuuuuuuuuuuum på dej:(
bäst för dig att du ångrar dig älskling.. nej men man
ska ju såklart trivas med sin linje. men kommer sakna
dig så mycket om du byter ska du veta dumbom<3
dagen har annars mest bestått av att FRYSA(märks verkligen att det är höst nu),
svenska&refarat. inte bland de roligaste direkt. alldeles för kallt i skolan
just nu kan jag ju meddela.
efter skolan blev det stan med sarran och ballus,
kollade nya newyorker, ingen hit direkt kanske...
inte riktigt kläder i min smak iaf, besviken blev jag!!!:(
haha. köpa lite gottii sen och sen blev det bussen hem.

imon börjar skolan redan vid 8.10 med refaratprov i tre timmar?
gooood luck. kan jag behöva(y)
sen har jag bara massa tråkiga lektioner kvar och slutar inte
föränns 16.40. UNDERBART alltså. blä!


nu blir det onetreehill och sen efter blir det nog min dagliga nixxx med ballen(H)
pussinussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0