17 sept.

jobbig skola idag faktiskt. eller i alla fall dom första tre timmarna(a) refaratprov var det jao.
men de gick över förväntan kändes det som, tror jag haha. inte lika svårt som jag hade trott.
men man ska nog kanske inte säga för mycket föränns man sett betyget, haah.
ea-tid sen, pluggades ganska hårt i biblan med parren och min lilla ballus.
efter de skulle vi ha haft engelska i 2 timmar och 40 min, men till våran förvåning blev det
bara i 20 min då vi gick igenom något helt annat än engelska. mjao det var lite för bra det:D
sluta halvtre istället för 20ifem är ju inte helt fel liksom..

bussen hem sen.
kollade oth en stund, och sen nixe med min mallan.

imon hade vi ju sett fram emot bistrooo,
men är nog ganska så inställt verkar det som?! TRÅKIGGT
hoppas på fest i alla fall(a) är ju lediga på fredaaag

menmen..
sova nuu. natti:)

sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0