10 september

saknar sommaren:(



konstig vecka har det allt varit. blev skolan i tio minuter i måndags, max! kände mej inte alltför bra..
blev bara hem och sova bort hela den dagen typ. mådde bättre sen på kvällen så blev lite nixxi &
pratis med min bästaste balleman.

igår blev det skolan som vanligt. kände mig inte alltför pigg men vafan. sovmorgon&allt och bara tre lektioner tror jag vi hade? alldeles för skönt med sånna dagar ibland alltså:) efter skolan blev det pluggggg med
min alldeles egna parreman. haha gick lika jävla dåligt som alltid för oss, okej vi pluggade
bra när vi väl gjorde det men av någon konstig anledning pratar vi alltid bort all jävla tid så
de blir knappast något plugg gjort liksom.. haha.

idag blev det bussen med erica till skolan. sen mediaproduktion som första lektion:D är
nog den roligaste lektionen på hela veckan och att den är nästan tre timmar tycker vi bara om,
haha. sen spanska, lunch och lååång rast med mycke häng i cafeterian;)
eatid sen, skulle haft två timmar & 40 minuter engelska sen också men orkade seriöst inte med
den någonstans, ont i magen oså också så blev faktiskt bussen hem vid 2(a) egentligen mest för att jag skulle hinna med att skriva klart samhällen som ska vara inlämnad tills imon, men om jag ska vara ärlig har jag inte
börjat än, har bara suttit här. men nu ska jag faktiskt göra något lite bättre än detta, (kanske inte, haha), ska kolla två avsnitt av gossipgirl. sen väntar nog samhällen:(

byyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0