det är inte lätt när det är svårt

nepppps..

uuuusch. blir så arg på mig själv. nu när jag har varit hemma en hel jävla dag borde jag ju faktiskt fått någonting gjort? men neje. sov nog till 12 någonting tror jag sen va jag ute och gick med lilla pellsi och efter det kollade jag klart mammamia-filmen och sen har jag skickat över alla bilder från min gamla data till denhär och det tog nog fasen mer en en och en halv timma? hah. senare cyklade erica och jag upp till berga och köpte godis också, så då blev det gossipgirl & åät gotte och nu sitter jag här och har läst igenom naturkunsapen EN endaste gång. hmm, kommer ju verkligen gå bra för mig imon japp. arggg blir jag. har blivit så jäkla lat, vet inte vart det har kommit ifrån för sååhär var jag endå inte innan. menmenmen(y) haha, det är inte lättttttt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0