helg

staan med erica igår, fick inte alltför mycket köpt men ett par öronhängen & overknees blev det allt(a) haha.

overknees, HM 39.50:-

örhängen, HM 39,50:-



senare på kvällen kom familjen johansson bort hit:D haha.
myckeet mysig kväll var det allt. middag och sen lite nixe för mig & malin sen
blev det nog mest att sitta & umgås med resten. blev nog lite för onyktert där i slutet
jaa... men sånt är bara roligt att se. att man inte är ensam liksom:D haha nej men fan.
det var kul. somnade nog någon gång runt tre med malin i min säng också, hihi.

vaknade runt halvtolv någon gång idag tror jag. frulle med ballan och lite senare
blev det köpstaden för oss. köpte ett par stövlar på skodej faktiskt. inte något
speciellt så utan mer bara för att jag verkligen är behov av några nya just nu:p
får hoppas att jag hittar några finare snart. menmenmen. bussen hem sen
i alla fall, eller in till stan. köpte två par tights på hm.
sen blev det hem minsann. hängde med pappi till famo&fafa också. efter det
blev det en lite cykeltur bort till cittan för att köpa gotte med bettanmin. haha
jävligt tjocka är vi. andra avenyn sen ju(H) kan man inte missa neeeej.

mycket händelserik helg alltså. bläää. ser fram emot bättre tider(y)

sooooova snart. skola imon ju..
nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0