trötttt!

är nog det minsta man kan säga att jag är idag, blää.

började kvällen igår med mina tjejer hemma hos sara som planerat.
fixade oss, förfestade odee. sen blev det bussen in mot stan vid halvtio
någon gång tror jag. gick av vid krille och sen hem till han där det var
lite fest. hann nästan inte mer än att komma in föränns vi fick gå igen,
hyresvärden kom:p haha. så det fick bli bussen vidare intill stan och
sen eftersom vi inte hade någon aning om vart vi skulle ta vägen så
gick i alla fall malin&jag tillslut hem till erik och erren&parran åkte hem.
kvällen blev nog inte riktigt som vi hade hoppats på menmenmen,
så kan det gå(y) hah.

matteprov imon, fyyy. så nu väntar pluggggilipluggggsi:(

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0