tröttt

fy, så här trött har jag nog inte varit på länge. endå somnade jag tidigt igår & hade sovmorgon idag plus att vi slutade innan klockan 12? knaas. började i alla fall dagen med nk-proooov. det gick över förväntan så att säga;) tror jag. haha, ne men det gick nog okidoki hoppas jag. sen hade vi samhälle, sedan lunch och efter det slutade vi. åkte hem en snabbis med ballan till mig sen för att äta lite snabbt sen hade vi inte så mycket annat att göra så vi åkte intill stan, kollade mest. tycker inte det finns så mycket just nu, plus att jag är pank efter imon i två veckor:( haha, hur ska det gå?

nu ska jag städis lite. sen kommer eron hit en liten stund också:D

pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0