tisdag

sovmorgon, engelska, andra delen av matteprovet, engelska igen.
ganska kort dag och det kan jag inte säga annat om än att det är
UNDERBART:D haha. nä men blä, jag hatar verkligen engelska.
fattar ingenting av något där just nu? hur det kan gå så jäkla snabbt.
ska ha läst ut en engelskabok tills imon som jag inte äns kommit
till hälften i, sen diskutera muntligt om den imorgon plus muntlig
redovisning om disneyworld&sport i USA i fem minuter nästa onsdag.
haha kommer gå åt helvete kan jag ju redan nu meddela(y) fyyyyyyy.
så därför blir det nog ingen skola för mig imon, med tanke på att
vi ha NK-prov på torsdag också. har nog ganska mycket just nu endå.
ganska så jobbiggggggt faktiskt.. haha:(

ska läsa igenom naturkunskapen lite nu,
sen ska jag kolla dh med emmsiii.

PUSSS

beyonce - if i were a boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0