tisdag

mötte min lilla ballsi igårkväll. då blev det nix bort till berga och köpa lite gotte(a)
hahaa. sen mötte vi sarran med ju så då gick vi hem till ballan. haha, vet faktiskt
inte vad vi gjorde riktigt. lite för busigt kan det bli ibland iallafall:D haha älskar er.
blev hem ganska så tidigt sen också, va nog ganska tur för mig endå. så trött som
jag var, kollade andraavenyn sen somnade jag nog framför det, haha.

ska snart träffa min lilla ballsi nu igen. vi ska in till stan och lämna in min underbara
mobil, mmmh den suger verkligen(y) sen ska vi nog till coop också om inte jag lyckas
övertala henne att vi ska färga hos frisören i stället, haha.

nehe om jag kanske skulle gå och äta fruukost nu,
så att jag inte missar bussen=P,

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0