tireedddd

LÖRDAG

åkte in till stan en stund med erica . sen hem och laga mat.
överraskade lilla vivan ju:D hihi. så mysee. och gotti blev det
faktiskt! mjao ibland kan vi faktiskt vara lite för brao. sedan gick
jag hem en stund och senare blev det bort till erica igen. fick fixa
oss ganska snabbt eftersom bussarna inte går så ofta på lördagar
endå. vi mötte i alla fall upp sarran och ballan vid busshållplatsen
senare och då blev det bussen till södercentrum, köpa lite grejsi och sen
va thomas snäll och skjutsade oss hem till jepppeman, där det
var lite festii:D mycket brao kväll tycker jag allt. lite konstigt vissa stunder
kanske men jao(a) stannade hos jespe till tolv någongång tror jag sen gick
dom flesta, (vi också då), vidare bort till punuu på efterfest. rooligt var det &
sen slutade det med att vi sov där ju. brabrabra kväll tycker jag allt. längesen
vi festade alla tjejer tillsammans nu också så de va kul jaa:D
haha. bilder osåå sen igår kommer nog senare,

föööööör trött är jag nu. men det får det faktiskt vara värt:D
ska snart upp till bergis och köpa lite gotte med ballsi
pusssssssssssssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0