na na na

glad idag, faktiskt! ingen aning om varför men det mesta känns faktiskt helt okej just nu endå:D
skööönt också att veckorna och alla dagar i skolan går så jäkla snabbt just nu. snart höstlov till
ochmed & då ska erica och jag antagligen upp till sthlm och hälsa på carrrow och shopppis lite.
ser jag fram emot myyycket!


började i alla fall dagen med sovmorgon. skönt! började naturkunskapen vid 9.20 och
efter de hade vi redovisning på samhällen. soffa&jag hade vänsterpartiet och det gick åt faon för mig.
tappade bort mig lite för mycket kan jag tro. menmen, så det kan gå ibland;) haha. fick tillbaka
en inlämningsuppgift inom demokratin idag också som sara och jag skrev tillsammans.
VG på den och det kändes UNDERBART:D haha, mycket oväntat faktiskt men det kändes
såklart superbraaa jao.
slutade redan vid 13.20 sedan pga alla redovisningar och det kan man väll inte heller säga
annat om än att det var UNDERBART. haha

har hunnit med att kolla skor med mammi idag också.
hittade ett par pumps, ett par stövletter och ett par stövlar.
men kan inte bestämma mig för vilkaa jag ska ha.
känns lite onödigt att köpa alla endå, men äh. får se
hur det blir med de, får tänka på det tills imonn:D

nu blir det nixe.
sen kolla oth&gossipgirl.
PUSSS



akon
- right now (na na na)
the veronicas - untouched
claude kelly - alone
michelle williams - the greatest
lady gaga - paparazzi
pitbull - go girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0