LOV

blev faktiskt en ganska så lyckad kväll igår med mitt lilla dos.
började kvällen hemma hos erica, fixi&lite drickande:D hah.
sen blev det bussen in mot stan. och in mot bistro. där det var
blåstest... så vi vågade inte äns chansa på att gå in. istället var vi
utanför en stund och träffade lite folk. sen ringde anna & sa att man
kunde gå in så då gick vi in där någongång runt halvtolv
tror jag? dansilidansii hela kvällen igenom:D hah. läääängesen!
kuuuul hade vi i alla fall och sen gick tiden bara fort, träffade
jesper och sen var han så snäll så vi fick åka med han hem.
väl hemma hos mig sen så blev det lite mat & pratis. lite för länge
var vi nog uppe med tanke på att vi skulle upp tidigt idag. men
det klarade vi allt(y) 

slapp dag i skolan idag annars. ingen jympa pga att jag skulle
ta foto, ingen spanish eftersom ballan & jag inte orkade med den
& sen var det bara matte kvar, och där hade vi bara genomgång
plus att vi slutade en halvtimma tidigare. guttt att det är lov nu iaf:D

ska till coop nu med min lilla kärring & köpa gottttttte:D haha mmmmmh.
sen ska vi vara duktiga och laga mat. så det blir nog bara myskväll för vår
del ikväll, sara&ballan kommer förhoppningsvis förbi senare också så får
vi se om vi kaaaaanske hittar på ngt roligare än att bara sitta hemma senare:)

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0