lördag

lite konstig kväll igår blev det allt(a) hade bestämt oss för att bara vara
hemma och kolla film oså. men sen ändrade vi oss och tänkte istället
festa lite, men sen blev det massa krångel med bussarna så blev tillslut
ingenting alls. sara och ballan åkte hem och jag och erica gick hem till
henne. kollade teve, där vi typ somnade på dirren:D? haha. va nog lite
trötta sen i torsdags endååå. vaknade idag av att min lilla man stod
över mig med porran. hahaa. dusch & intill stan sen. kollade mest bara
och sen tog vi bussen hem. sitter bara här nu och väntar tills det ska bli
kväll. haha. ericas family ska hit och äta oså, sen får vi se om vi stannar
hemma med resten eller om de blir lite partyy med tjejerna:D hoppas
nog på det sista. erica åker ju imon också.. tråkigt!

nu ska jag vara lite duktig och städa lite. skriver nog lite senare;D


min lilla man & jag:D haha.

PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0