trötttt

cyklade bort till olaa med mallan i lördags. bara umgicks lite sen bestämde vi oss för
att vi skulle festa så vi åkte bort till mårten lite senare också:D trrrevligt! gick ju
som de brukar, men kul hade jag nog i alla fall. synd att jag inte minns allt bara,
men som tur var gjorde jag nog inte bort mig som jag brukar utan de enda va nog
isåfall mina söta sms jag skickade till typ halva kontaktlistan, haha cp. runt två åkte vi iaf
lite bil, ingen aning om vart vi skulle eller vart vi åkte men hmm...;) mallan hoppade av på vägen
och gick hem till sig men de gjorde tydligen inte jag, haha...  vaknade morgonen efter och fick
lite panik när jag märkte att jag inte va hemma och när jag inte hittade min mobil men det
löste sig med de sen som tur var;) haha

igår mådde jag då inte allt för bra. inte ballan heller för den delen. så det blev bara slappis
 med pizza och andraavenyn, lite sovis framför datan också, hih.

skola idag. tråkigaste dagen på länge. är så sjukt trött på allt som har med
skola att göra just nu och man blir ju inte mindre trött för att vi har så jäkla mycket
just nu heller. fyy! ser verkligen fram emot lovet nu och rugbyn på torsdag, ska bli
ruuuligt:D swinget sen på kvällen också, fast får nog se lite om det blir de eller
fest. berosso på om man kommer in eller inte liksom, hah;)

ska ut med mammi och nellan nu,
skriver nog lite senare
pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0