good times


höstlovet har varit superbra! men ganska lugnt endå..
umgåtts med mina brudisar, bio och lite halloweenfestande
har vi hunnit med. känns nog lite som om det går mot bättre
tider nu endå(H) haha, trots det äckliga vädret och den ännu
äckligare skolan så känns det mesta bra just nu, haha det går
verkligen upp&ner för mig kan jag ju meddela(y)

skolan har satt igång igen också ju. ännu jobbigare nu än
innan lovet känns det som? psykologiprov imon och
ett ASSTORT jävla historiaprov på måndag... mjaa historian
lär ju inte gå för bra då mennn... inte psykologin heller kanske
men känns nog lite bättre med den i alla fall(a)

inga lektioner för min del idagis, hur skönt som hellst!
va hos tandläkaren vid 10 och orkade inte gå på bara
halva mediaproduktionen så skippade den, sen fick
jag gå ifrån berga till stagg så missade spanskan också.
lite skönt det också om jag ska vara ärlig, haha. sen
bara lååång lunch, en och en halv timma, lite hängis i
biblan och i caféterian dåå, sen teater vid 1 till 3. sjukt onödig
dag för mig egentligen & teatern sög men jaja:P

ska sätta igång med pluggandet nu hade jag tänkt,
så jävla tråkigggggt... men man måste ju tyvärrrrrr:(

/sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0