torsdag

redan torsdag, fredag kanske man säger nu iofs men(a) bra dag
i alla fall. sovmorgon, nk, samhälle&psykologi. slutade tidigt och
efter de blev det intill stan med mina tjejer. kollade nya gina oså.
sjukt stort & sjukt fint:D fina grejs med.. hittade 2 kjolar som jag
fastnade för i alla fall, ska försöka att bestämma mig tills imon
om vilken jag ska köpaaa. mjao. va & "busade" på kaggs köning
innan också, haha lät nog lite klent men vafaon, kagg är inte värda
bättre;)

imon är det fredag och det betyder helg. så himla underbart måste
jag få sägaa:D tiden går så sjukt fort nu. sovmorgon till halvtio imon
då vi börjar första lektionen med simhallen, fyy inte riktigt de roligaste
kanske men allt är ju inte roligt här i världen, haha. efter det har vi bara
spanska&matte, ganska onödig dag endå men det får nog gå.

ska äta något nu, sen blir det sängen:)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0