onsdag

började dagen med försovning. duktigt! typ enda dagen på hela veckan man INTE ska försova
sig på. är ju faktiskt lite svårt att ta igen mediaproduktionslektionerna ändå:P menmen. sara
hade också försovit sig så det blev lite pluggis i biblan för oss ett tag. diskuterade engelska-
boken sen också. vetifasiken hur det gick för mig alltså men lite skönt att få de gjort i vilket
fall(a) skulle slutat kvartifem egentligen men smarta som vi är går alla fyra hem istället(y)
ajaja, struntar faktiskt i vilket. har FÖR mycket nu och har samhällsprov imon så kände
verkligen att jag behövde gå hem i tid för har så jäkla svårt för att plugga på kvällarna, haha.
har inte gått så bra med mitt pluggande direkt men de får faktiskt gå som det går...
har inte kunnat koncentrerat mig så bra eftersom att jag bara har lagt tankarna på imorgon.
mmm roligt ska det bli:D och staggg vinner lätt! hihi. kvällen ser jag också fram emot nu,
förfestis fixad som tur är, sen swinget(förhoppningsvis) och sen får vi nog se vart vi tar
vägen, haha. rrruligt ska vi ha, lalalala

nu väntar sängennnn,
PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0