måndag

tjoho:D

skolan gick perfa och dagen gick snabbbt. underbart:D mjaU.
med mina brudar kan jag ju meddela att det inte kan sluta
annat än så. haha. efter skolan blev det en sväng intill stan
med min lilla parrut. hon köpte ett par superduper fina skor
& jag köpte en klänning. kanske inte världens bästa köp men
haha, nån gång kanske den kommer till använding i alla fall.
varit och hämtat mina uggs nu också. HAHA. tyvärr var dom ju
en aning för stora och dom ser nog inte annat än gigantiska
ut men vafan, finns ju inga någonstans så man får väl ta
det man får tag i liksom. hahah, ne men dom va nog lite stora
men det får gå. sköna var dom i alla fall, dock inte allt för snygga
om jag ska vara ärlig men nu var det då så att jag inte kan skicka
tillbaka dom så aja.

hunnit med lite mysee med min snuttpelle också. kollade teven
& pratade om morötter.
"ta ner benen och ta av dig byxorna då" HAHAHA du är sjuk snutten;)

nu blir det oth och sen blir det sängen.
puss&nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0