måndag

känner mig så jävla dålig idag. haha... struntade i skolan helt &
hållet, istället låtsades jag att jag gick till skolan för mammi men
istället gick jag hem till erica och sov, bakade & kollade film(a)allt
pga att jag inte har orkat plugga till historiaprovet vi skulle ha idag...
mjaa inte brao. och mindre bra är att vi har utvecklingssamtal imon
kom jag nyss på, haha hoppas verkligen inte dom tar upp något om
detta... menmenmen, får jag väll ta i värsta fall;) vid fyratiden mötte
vi  iaf ballan också och åkte in till stortorget och kollade ff som tog smguld
igår ju, underbart:D! blev en liten fika med min ballsi sen också. mysee!

nu ska jag snart kolla gossipgirl,
sen blir det nog en snabbisdusch
ifall jag orkar(a) lediga imon med ju,
för skönt! tsss

/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0