helg

...är nog helt klart bland de bästaste som finns:D
igår blev de myskväll med mallan och hennes mammi.
åkte först till citygross och köpte oss massa tjockt, sen
hem och tjocka oss och kolla idol. hur mysigt som hellst:D
sen cyklade jag hem någon gång runt tolv i kallheten &
på isen, haha fyfan, bambi på hal is;) trillade precis innan
jag var framme, alltid lika duktig måste jag få säga....

idag blir det stan med min lilla ballus. byta min nya spetströja
mot en annan, eller lämna tillbaks den helt och köpa en kjol?
vet inte alls hur jag ska göra faktiskt.. men det löser sig nog med
de också:D ikväll hoppas vi på partyy, får se hur de blir med de sen;)



måste iaf ut med nellan nu innan jag ringer ballan,
ha en brao dag:D pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0