again

fredag
kvällen började jättebrao hemma hos viktor med världens bästa.
tyvärr var inte lilla ballan med:( drack lite oså sen skjutsade han
oss till punu där det var lite partyy. ganska kul i början endå, synd
bara att det alltid blir för mycket för mig. sen gick tiden ganska fort,
satt nog inne på toan och tröstade min lilla parre i en timma. minst.
och hon mig. haha. nej okej inget att skratta åt faktiskt. så himla
jobbigt är allt bara just nu, ännu jobbigare är det när sånna tankar
kommer upp när dricka är inblandat, det blir ju inte bättre då direkt(a)
och ännu sämre blir det när man inser saker om någon som man
verkligen inte vill, synd att vissa aldrig förändras alltså... menmenmen.
orkar inte slösa mer tid på sånna personer. helt jävla onödigt!
sara gjorde i alla fall kvällen så bra den kunde bli och du ska bara veta
att jag aldrig hade klarat mig utan dig. alldeles för bra för att vara sann♥
min älskling!  kvällen, natten, morgonen(?) slutade i alla fall med att
världens snällaste picke hämtade oss kl. 4 ngngång. sen somnade vi
hemma hos parren vid 5 kanske,

lördag
buss från läckeby och hem redan vid nio. tröttttttttt om ngt!
ännu tröttare blev jag när jag var tvungen att spendera
dagen i nybro. haha, som tur var gick det bra för hanni &
mig.  mjaaaaa. på kvällen sen kom sara och vi gjorde
nog inte så mycket annat än pratis & åt gottee. helt döda.
men de va myyyyys.

söndag
middag hos momor&mofar med hela tjocka släkten;)
haha. mysigt. sen hade jag sett fram emot att få träffa
fafaa, men nehee:((((((((

en ganska förjävlig helg helt enkelt om jag ska vara ärlig...
menmenmen

sängen snart,
pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snuttan , du är helt enkelt bäst och jag är såå gladast att jag har dig!tack för att du alltid finns och du vet att även jag finns för dig , alltid!! Min sarreparre<33333

2008-11-10 @ 22:18:54
URL: http://sarajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0