sometimes you can't make it on your own

..


uscha. ingen bra förra vecka alls. varken i skolan hemma eller någonannanstans. har inte
gått bra med någonting helt enkelt. men livet har ju sina svackor och de här är nog en
uttav mina(N) helt klart... blä.

nyyy vecka nu i alla fall. känns ändå skönt att tiden går så fort, men på något sätt ändå inte(a)
menmenmen. skola både igår & idag i alla fall. inte så direkt ansträngande dagar kanske,
men desto mer ansträngande hemma. mycket plugg just nu, men blir väll ofta så precis innan
loven. hade engelskaprov sista lektionen idag, både läs&hörförståelse + grammatik. kändes
helt okej ändå faktiskt, trots att de aldrig blev något plugg igår. efter skolan idag blev det stan
en runda med parrenmin. solade, donken och kollade lite. skulle kollat julklappar med men
hann inte riktigt så långt... känner mig så jäkla seg, har inte hunnit köpt en endaste julklapp
än och det är fasiken bara två veckor kvar nu:p
 men ser faktiskt inte fram emot julen alls nu. önskar mest bara att den kunde försvinna. när jag var
 mindre, eller tillochmed förra året såg jag alltid fram emot den, men inte detta året. julen är ju något man
firar tillsammans med sina närmaste, släkten, familjen ode, äter, kollar kalleanka & bara umgås.
och nu kommer den aldrig att bli  som innan igen...
inte på något sätt. har alltid firat julen tillsammans med famor & fafar tillsammans med
mina kusiner på julaftons förmiddag, varannat år även på kvällen men detta året skulle
de bara ha varit på dagen men nu blir det inte alls samma sak. inte utan världens bästa fafar:(
kommer inte kännas bra någonstans. bara så himla tomt.
att begravningen är den 22 får det inte att kännas bättre heller:( känner på mig att detta kommer att bli
den värsta julen jag har varit med om.

men man får nog försöka se lite framåt ändå.
så hemskt att allt går så jäkla fort bara och
att bara inte alla kunde få finnas föralltid:(
så hemskt när man inser att det verkligen
inte är så...

jao.....
nu blir det filmis,
sen sova.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0