julavslutning + helgen


i torsdags hade vi julavslutning i skolan. juldans, gröt och ett sjungande avslutningstal av vår kära lilla rektor:D haha. stan efter skolan med min älsklingssara, fick inte så mycke mera köpt än en randig tröja från gina. efter stan blev det hem en snabbis, duscha odee sen bort till mallan & fixii. sarren kom förbi sedan också och sen mötte vi erren på bussen till funkabo där de va "förfest". skulle egentligen åkt vidare intill stan på fest eller bistro men slutade med att erica och jag stannade kvar.. som vanligt;) hah, medans sarran&ballan åkte vidare. ganska så lyckad kväll ändå! roligt hade jag i alla fall. blir ju inte alltid riktigt som man tänkt sig så att säga;) meeen.. haha.


..vaknade tidigt av min lilla man på morgonen dagen efter.  haha, men somnade om en stund till som tur var. mådde inte för bra framåt dagen sedan, lite dåligt med balansen var det allt också, men det är sådant man får ta ibland;) haha. på kvällen blev det bio med malin. twilight såg vi:D sjukt gullig film! fällde faktiskt en liten tår. synd bara att vi fick så dåliga platser, längst ner & längst ut & inte äns brevid varandra, haha.


annars har det varit en ganska lugn helg faktiskt. men det kan vara skönt med de ibland också;)
sara


Kommentarer
Postat av: mallan

väldigt lyckad bio med andra ord mannnen;)(y)HAHA. kan faktiskt erkänna att jag satt där och storgrät tillslut;(.. du är för bra baby!<3

2008-12-22 @ 23:54:43
Postat av: Anonym

2008-12-23 @ 22:42:29
Postat av: Anonym

Ojsan , råkade skicka en tom haha (h)<3 , fan vilken tjockis bild på mig HAHA men den bjuder jag väl på förfasiken hahaha :D<333333333 min sariiiiiiii

2008-12-23 @ 22:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0