helgen

inte hänt för mycket denna helgen heller. mest lugnt, idolfinal oså med ballan. stan har det blivit endel denna veckan också, fått lite julklappar köpta och lite till mig själv;) bland annat en klänning jag tror jag ska ha på nyår(?) & en kjol. är inte så jättenöjd med nyårsklänningen, men när man är så här sen som jag alltid är, är det inte det lättaste att hitta någon fin i äns egna storlek direkt..  haha.

klänning, ginatricot 199:-



kjol
,  h&m 149:-


inte så bra bilder men mjaaao;)
ska hoppa in i duschen nu. sen ska jag åka med familjen till momor&mofar!
sara

Kommentarer
Postat av: erren din

hihi så tjusigt gumms!:D fin kommer du allt vara på nyår!!<3

2008-12-14 @ 15:47:51
URL: http://ejohansssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0