stan

blev en liten sväng intill stan med min ballan idag. gick nog igenom varenda jäkla affär i hela stan kändes det som. hittade faktsikt ingenting. tråkigt! nu när det är rea och allt, fast är ju kanske just då de brukar vara lite svårt att hitta ngt. menmen. när vi hade varit på stan i ungefär 4 timmar kom vi i alla fall på att vi kunde ta bussen över till köpstan och kolla om det fanns något där så det gjorde vi:D fanns inte mer där, fick bara köpt en bh som finns i kalmar med, ganska onödigt köp kanske med tanke på att underkläder är det enda jag handlar nu förtiden känns det som, haha aja.

bh, h&m 149:-


nu ska jag gå och hjälpa mammsi med maten! senare träffa ballan lite kanske och imon blir det staden igen med min saknade lilla älsklingsparre<3

PUSSS
& ha det så braaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0