may it be

idag kom sarran till mig rätt så tidigt. skulle egentligen åkt med både henne & mallsan till giraffen men blev aldrig att mallan hängde på så sara & jag åkte intill stan ist, solade & köpte strumpbyxor till nyår. sen fick vi skjuts av hennes pappi och hoppade av här hemma:) sen åkte vi till netonnet med mami papi & emmsi, haha, köpte ett minne till min digi och emma köpte GH sen åkte vi och tränade på frillan. gick ju inte allt för brao med tanke på hur biffiga vi var en gång i tiden då vi gick där innan. har nog antagligen haft ett litet för långt avbrott, haha, men nu ska vi allt komma igång igen;)

sen åkte vi hem. åååt & sen tog vi en liten nixe med ballsing. planerade allt  de sista inför nyår så nu känns det faktiskt riktigt brao allting för en gångs skull! riktigt välplanerat & allt, haha, lite ovanligt faktiskt. men det kommer nog bli en toppenkväll, eller det ska det bli. middag med tjejerna hemma hos mallan sen vidare till berga på rajraj:D ser jag fram emooot, myckeeet! är inte länge kvar nu, bara två dagar ju. så imorgon blir det cittan för att köpa lite mat ode. ska hinna med att sola & kolla lite på stan också hade jag tänkt sen lär det nog inte hända så mycket mer innan the big day;)

nehe nu ligger parran här i sängen helt slutkörd efter allt gh-spelande;) haha,
så om jag skulle gå och göra henne lite sälle karremarre!

PUSSSSSSSSSS PÅ ER<3


sorry seems to be the hardest word....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0