kort skoldag

mjaa. kom hem för någon timma sedan tror jag:D började morgonen med matteprov som jag inte la mer än 5 minuter i morse till att plugga på(a) hah. uscha, ekvationer är det värsta & svåraste som finns inom matten enligt mig, så tycker nog dom flesta kanske men jaa. det gick faktiskt mycket bättre än förväntat, eller man kanske inte ska säga allt för mycket om de men de kändes helt okej i alla fall. skönt det! lång rast sedan, över en timma tror jag allt. sedan hade vi psykologi i 30 minuter och sedan fick vi sluta för dagen eftersom den sista lektionen var inställd. men vi gick och åt först, julbord var de ju idag:D muuuumma. haha

nu väntar jag bara på att tiden ska gå så att syster ska sluta skolan med.
sedan blir det in och köpa julklappar med henne. har faktiskt inte köpt en
enda än om jag ska vara ärlig, haha. inte braaaaaa!

nehe. om jag skulle gå och fika lite med mammi nu;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0